بهترین نوع لوازم آرایشی کدام است؟

در همه ی انسان ها میل به زیباتر شدن وجود دارد، این یک تمایل غریزی است که البته در خانم ها خیلی بیشتر از آقایان است. خانم ها در هر سن و سالی به دنبال راه هایی برای زیباتر شدن هستند، برخی از مواد طبیعی و گیاهی استفاده می کنند و برخی دیگر به لوازم آرایشی روی می آورند. سوالی که در ذهن مصرف کنندگان لوازم آرایشی به وجود می آید این است که “بهترین نوع لوازم آرایشی کدام است؟” ما در این مقاله قصد داریم به این موضوع بپردازیم.

بهترین برند های لوازم آرایشی چه ویژگی هایی دارند؟

  • لوازم آرایشی خوب ماندگاری زیادی دارند
  • قیمت هایشان مناسب است نه ارزان!
  • یک برند لوازم آرایشی خوب برای تمام سلیقه ها تنوع های زیادی دارد.
  • کیفیت بالا
  • در صورت استفاده بلند مدت از لوازم آرایشی خوب و با کیفیت طراوت و تازگی خود را از دست نمی دهد و پس از چندین ساعت همانند ساعت های اول استفاده روی پوست شما باقی می ماند.

روش های تشخیص و خرید لوازم آرایش اصل

بهترین نوع لوازم آرایشی کدام است؟

خرید از مراکز و فروشگاه های معتبر

اولین و موثر ترین روش برای اینکه مطمئن باشیم که لوازم آرایشی اصلی و با کیفیت خریداری نموده ایم این است که از فروشگاه های معتبر و قابل اطمینان خرید کنیم. اگر قصد خرید حضوری دارید سعی کنید از فروشگاه های معتبری که به هیچ عنوان جنس تقلبی نمی فروشند خرید کنید، و اگر قصد دارید به صورت آنلاین خرید کنید یک فروشگاه اینترنتی معتبر را انتخاب کنید، نظرات کاربران را در رابطه با محصول مورد نظر بخوانید و بررسی نمایید، در این صورت می توانید با استرس و دغدغه خیلی کمتری خرید کنید‌.

عدم اعتماد به تسترهای موجود در فروشگاه های لوازم آرایشی

گاهی اوقات برای خرید لوازم آرایشی به یک فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی مراجعه می کنیم، فروشنده تسترهایی را در اختیار شما قرار می دهد، گاهی اوقات این تستر ها مربوط به لوازم آرایشی اصلی هستند اما محصولی که فروشنده در نهایت به شما می فروشد یک محصول تقلبی و غیر اصل است، پس به راحتی به تسترها اعتماد نکنید.

تشخیص اصل یا تقلبی بودن لوازم آرایشی از روی بو و رنگ

دقت به رنگ و بوی لوازم آرایشی نکته ای مهم است و شما می توانید با توجه به این فاکتور ها تشخیص دهید که لوازم آرایشی مورد نظر اصل است یا تقلبی.

وسیله ی آرایش مورد نظر باید بافتی یک دست داشته باشد، تمام ذرات سازنده ی آن یک دست و یک رنگ باشند.

لوازم آرایشی اصلی هیچگاه بوی تند و زننده ندارند و هنگام بو کردن بینی شما را اذیت نمی کنند. یک لوازم آرایشی اصلی تنها در صورتی بوی بد می دهد که تاریخ انقضای آن گذشته باشد.

بررسی برچسب وزارت بهداشت و کدهای رهگیری

یکی دیگر از راه های تشخیص اصل یا غیر اصل بودن لوازم آرایشی و بهداشتی اسکن بارکد موجود روی شیشه یا کارتون محصول است. محصولاتی که وزارت بهداشت تایید کرده باشد دارای برچسب تایید وزارت بهداشت هستند.

مارک های خوب لوازم ارایشی

بهترین نوع لوازم آرایشی کدام است؟برند شنل

لوازم آرایشی این برند بسیار لوکس و پر زرق و برق هستند، این برند قیمت نسبتا بالایی دارد اما در مقابل کیفیت بسیار خوبی دارد.

برند لورآل

لورآل یکی از برندهای لوازم آرایشی خوب است که در حوزه هایی مانند لوازم آرایشی، محصولات مراقبت از پوست و مو، رنگ مو و عطر فعالیت می کند.

برند مک

برند مک در میان افراد مشهور طرفداران زیادی دارد و محصولات این برند دارای تنوع زیادی هستند.

برند کلینیک

برند کلینیک موفق شده تا محصولات مراقبت زیبایی خود را مختص همه افراد، فارغ از سن و جنسیت تولید کند. این شرکت زیرمجموعه کمپانی استی لادر است.

برند مایبیلین

برند مایبیلین در میان انواع مختلف مردم شهرت بسیاری دارد و برندی در حال رشد و شکوفایی است.

 

برند اوریفلیم

اوریفلیم شهرت زیادی را در بین برندهای آرایشی دارد و همانند اربان دیکی سهم بسیار بزرگی را از بازار لوازم ارایشی به خود اختصاص داده است. این شرکت مقداری از در آمد امور خیریه می کند.

کلام آخر

در این مقاله درباره این سوال که “بهترین نوع لوازم آرایشی کدام است؟” صحبت کردیم، درباره ویژگی های لوازم آرایشی خوب باهم صحبت نمودیم و ویژگی های لوازم آرایشی خوب را بیان کردیم، از جمله این ویژگی ها می توان ماندگاری بالا، قیمت مناسب، کیفیت بالا و… را نام برد.

راه های تشخیص اصلی یا غیر اصلی بودن لوازم آرایش را بیان نمودیم و در پایان چند برند لوازم آرایشی خوب را برای شما عزیزان معرفی نمودیم.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای