قاشق دارو

یکی از محصولات پر کاربرد که به عنوان پیمانه برای مصارف روزانه دارو استفاده می شود، قاشق دارویی یکبار مصرف است. قاشق دارو به شکل استاندارد در اندازه های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شود. برای بررسی توضیحات بیشتر در مورد قاشق دارو ادامه مطالب را بررسی نمایید.

کاربرد قاشق دارو

قاشق دارو بیشتر برای کودکان تجویز شده و با توجه به این که غذای کودکان به شکل مایع تجویز شده، سعی می شود قاشق مناسبی برای آنها تولید شود. اندازه گیری دقیق دارو برای کودکان امری بسیار سخت و مشکل بوده و باید بر اساس میزان تجویز پزشک مصرف شود. قاشق های دارویی با اندازه مشخص معمولا حجم بین 2.5 میلی لیتر تا 15 میلی لیتر را دارا می باشند.

جنس و کیفیت محصول

لازم به ذکر است که قاشق دارویی یکبار مصرف برای انواع کاربرد های مختلف ساخته می شود. با توجه به این که با قاشق دارو جنبه خوراکی و غذایی دارد، از جنس مرغوب پلاستیکی و پلیمری ساخته و عرضه می شود. پس نگران جنس قاشو دارو نباشید. همچنین با توجه به اینکه در معرض مواد غذایی داغ قرار نمی گیرد، با خیال راحت استفاده کنید.

حجم استاندارد قاشق دارو

یک قاشق چای خوری = 2.5 میلی لیتر

یک قاشق مربا خوری = 5 میلی لیتر

یک قاشق غذاخوری = 10 میلی لیتر

مزیت قاشق دارویی یکبار مصرف چیست؟

قاشق دارو

کاربرد اصلی قاشق دارو برای کودکان است و ضمن این که کودکان سریع تر در معرض بیماری های مختلف قرار می گیرند، باید سعی کنید تمام موارد بهداشتی ممکن را رعایت نمایید. قاشق مصارفخانگی در حجم و اندازه های مختلف ممکن است در معرض بیماری های مختلفی قرار گرفته که برای بزرگسالان مشکلی نداشته ولی برای کودکان باعث بیماری شود. همچنین قاشق دارویی حجم و اندازه استاندارد داشته و تولید می شود.

جنس مرغوب محصولات شرکت ezorof

شرکت ezorof تمام مجوز های لازم برای تولید ظروف دارویی، پلاستیکی، قوطی کرم و سایر محصولات را دارا بوده و سعی می کند با آخرین تکنولوژی های جهان محصولات مورد نظر را تولید و به بازار عرضه نماید. اگر قصد خرید محصولات و ظروف دارویی، پلاستیکی و ظروف دارویی شیشه ای دارید، به این سایت مراجعه نمایید. در این سایت امکان ثبت سفارش محصولاتی قطره چکان، قوطی کرم، شیشه لاک، رقیق پاش ها، غلیظ پاش، قوطی پلاستیکی نظیر قاشق دارو و پیمانه ‌های دارو امکان پذیر است. برای آشنایی و اطلاعات بیشتر در مورد محصولات سایت ezorof به فروشگاه سایت مراجعه نمایید.

از قاشق غیر دارویی استفاده نفرمایید

شناخت واحد اندازه گیری دارو های مختلف در خصوص دارو های کودکان بسیار اهمیت ویژه ای دارد. طبق تحقیقی که انجام شده، با توجه به مصرف اشتباه دارو ها، کودکان دچار تشدید بیماری می شوند. انواع قاشق غیر دارویی استاندارد نبوده ممکن است در زمان مصرف دچار آسیب شوید. این تکرار اشتباه باعث بیماری های مختلف می شود.

سیستم ایمنی کودکان بسیار ضعیف بوده و هنوز به بلوغ کامل نرسیده است. مصرف بیش از حد دارو باعث آسیب به بدن شده و سیستم ایمنی نمی تواند با آن مبارزه نماید. مصرف کم دارو هم عملا تاثیر بسزایی در روند بهبود کودکان ندارد.

ایمنی قاشق دارویی

این قاشق به شکل ویژه ای برای کودکان طراحی شده تا اگر کودکان تمایلی به مصرف دارو نداشته باشند، به اشکال و روش های مختلف می توانید دارو را برای کودکان مصرف نمایید. قاشق ها طوری ساخته شده که دارای محفظه نگهدارنده است که از هدر رفتن دارو جلوگیری می‌ کند. همچنین قاشق‌ های دارویی دارای جنس بسیار نرم و انعطاف پذیر بوده و از آسیب به فرزندان شما جلوگیری می کند. با توجه به این که برای مصرف دارو قاشق وارد دهان کودکان می ‌شود، این قاشق باید جنس نرم و لطیف داشته تا از آسیب به دندان ها، لثه و زبان کودکان جلوگیری کند

سخن آخر

درجه بندی حجم قاشق دارویی یکبار مصرف، مصرف اشتباه دارو تجویز شده را به حداقل می رساند. می توانید طبق استاندارد تجویز شده مصرف نمایید. برای مشاهده قیمت و انواع قاشق دارو، می ‌توانید به سایت ezorof مراجعه کنید. امکان مشاهده قیمت و ثبت سفارش از این سایت امکان پذیر است. برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش سایت در ارتباط باشید.

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای