قطره چکان آزمایشگاهی | بررسی رنج قیمت و نحوه خرید آن

احتمالا همه شما حداقل یک بار نام قطره چکان آزمایشگاهی به گوشتان خورده و تقریبا با نحوه استفاده و کاربرد های این لوله شیشه ای آشنا هستید.  اما آیا با انواع قطره چکان آزمایشگاهی، نرخ قیمت و نحوه آن هم آشنایی دارید؟  برای شناخت هرچه بیشتر این محصول در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا به معرفی انواع قطره چکان آزمایشگاهی بپردازیم.

 بررسی ساختار کلی قطره چکان آزمایشگاهی

اگر تا به حال از قطره چکان آزمایشگاهی استفاده نکرده اید و با کاربرد های آن آشنا نیستید. باید بگوییم که در این بخش به خوبی آن را توضیح خواهیم داد.

  • این محصول دارای دو قسمت اصلی (پلاستیکی و شیشه ای)  می باشد.
  • قسمت پلاستیکی آن کار کشیدن مایع از یک ظرف دیگر را به قطره چکان انجام خواهد داد.
  • و قسمت شیشه ای مواد را داخل خود نگه می دارد و سپس می توان به صورت قطره ای از مواد استفاده کرد.

معرفی انواع مدل های آن

قطره چکان پلاستیکی آزمایشگاهیبا در نظر گرفتن کاری که قرار است قطره چکان انجام دهد می توان آن را دسته بندی کرد. در ادامه لیستی از آن ها را برای شما عزیزان آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

  •  قطره چکان با رنگ تیره
  • قطره چکان سرخروسی

بررسی ساختار قطره چکان  سر خروسی

علت نام گذاری  قطره چکان وجود حالتی بر روی قسمت پلاستیکی آن می باشد. چرا که آن را شبیه به تاج خروس کرده است.

علت تیره بودن رنگ قطره چکان

بعضی از قطره چکان ها به رنگ تیره هستند. اما آیا تا به حال به دلیل آن فکر کرده اید؟

به هیچ وجه در یک وسیله درمانی به دلیل زیبایی بیشتر محصول این عمل انجام نخواهد شد بلکه دلایل مهم تر و پزشکی دارد. گاهی ممکن است داروی مصرفی که برای شما تجویز می شود حساس به نور باشد. بنابراین شیشه با قطره چکان را با رنگ تیره برای داروی شما و جلوگیری از عوض شدن حالت آن طراحی و تولید می کنند.

آشنایی با انواع روش های استفاده از قطره چکان

  1.  بینی
  2. چشمی
  3. گوش

اما چه زمانی لازم است برای این سه مورد از قطره چکان استفاده کرد؟

استفاده قطره چکان برای بینی : گاهی ممکن است افراد دچار حساسیت بینی ورم و ترشح زیاد آن بشوند. هر زمان که این موارد برای کودکان بوجود بیاید می توان ازآن استفاده کرد تا دارو به خوبی به بینی ریخته شود. همچنین اثرات بیماری کم بشود.

استفاده قطره چکان برای گوش : اگر کودک دارای درد گوش یا التهاب در آن قسمت باش. می توان بادستور پزشک از قطره چکان استفاده نمود. به آرامی وبا احتیاط به میزان لازم از دارو مصرف خواهید کرد و زمانی نمیگذرد که تاثیر ان را به خوبی خواهید دید.

استفاده قطره چکان برای چشم :بیشترین سوالی که در رابطه با ریختن قطره در چشم کودکان پرسیده می شود. مخصوص به کودکان و نوزادان خیلی کوچک است که مدت زمان بیشتری را استراحت می کنند. باید بگوییم که در این مواقع نیاز به باز بودن چشم کودک شما نیست درحالت استراحت قطره را به گوشه چشم او بریزید. هر زمان که چشم ها باز شود قطره نیز کار خود را برای شستشو چشم یا درمان آغاز خواهد کرد.

بررسی  رنج قیمت و نحوه خرید آن

همانطور که می دانید قیمت قطره چکان پلاستیکی در بازار بسیار ارزان و همراه با کیفیت بالای محصول است. اما چرا و چگونه می توان این محصول کاربردی را با قیمت پایین خریداری نمود. برای خرید مستقیم شیشه با قطره چکان، پیشنهاد ما به شما عزیزان مراجعه به سایت است.  با مراجعه به سایت بدون واسه و  ارزان خرید کنید.

 جمع بندی

همانطور که گفته شد دارو هایی که نسبت به نور خورشید حساس هستند نباید در معرض آن قرار بگیرند. به همین دلیل این نکته هم به بیمارانی که این نوع دارو برای آن ها مناسب است گوشزد می شود هم در مراحل اولیه طراحی و تولید آن ها از ایده های مناسب استفاده می کنند تا دارو به هیچ عنوان تغییر حالت ندهد. بدین شکل سلامت دارو  و بیمار تضمین خواهد شد. البته ناگفته نماند که گاهی برای مصارف افراد کم سن مثل نوزادان هم مورد استفاده قرار می گیرد. چرا که کودکان در این سن توانایی خوردن دارو به نحوه صحیح را ندارند وبی قراری می کنند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای