ویژگی های ظروف عطر و ادکلن

ظروف عطر و ادکلن در انواع ظرفیت و جنس های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شود. در ادامه به صورت تخصصی در مورد ویژگی های ظروف عطر و ادکلن صحبت می کنیم.

مصارف عطر و ادکلن

یکی از لوازم بهداشتی و آرایشی پرمصرف در بین بانوان و آقایان عطر و ادکلن بوده که به صورت روزانه مورد استفاده قرار می گیرد. عطر ها و ادکلن ها با ظروف پلاستیکی و شیشه خود دارای شکل ظاهری بسیار زیبا و شکیلی هستند که شکل ظروف می ‌تواند باعث جلب توجه بیننده و خریدار شود. از فارغ از نوع عطر و اسانس آن، شکل ظروف و زیبایی ظرف ادکلن نیز باعث جذب مشتری و فروش بیشتر می شود. در ادامه به ویژگی های شیشه عطر و ادکلن می پردازیم. در ادامه بررسی ویژگی های این محصول، به ساخت شیشه با کیفیت می پردازیم.

ساخت شیشه عطر

ماده اولیه شیشه را طی مراحل مختلفی ذوب کرده و وقتی از کوره آتش خارج می کنند، برای شکل دادن و توخالی کردن ظروف در آن باد می دمند تا شکل و قالب زیبای به خود بگیرد. به عنوان مثال برای تولید انواع لیوان، بطری، پنجرهف عینک و عدسی های چشمی از این روش استفاده می کنند.

در نظر داشته باشید که برخی از انواع شیشه ها مقاومت بالایی در برابر گرما داشته و حرارت باعث شکستگی و تکه تکه شدن ظروف نمی شود. به ظروف مقاوم در برابر گرما پیرکس می گویند که یکی از ابزار آلات آشپزخانه و آزمایشگاهی محسوب می شود.

طراحی ظروف شیشه ای

اگر نگاهی به این محصول و سایر موارد داشته باشیم، با هنر شیشه گری می توانیم آشنا شویم. روش ها و فوت و فن های مختلفی برای نقاشی یا تراش و روی شیشه وجود دارد که قبل یا بعد تراش در کوره های مخصوصی حرارت می دهند. تراش بر روی شیشه اغلب به وسیله ابزار فرز و تیغه های مخصوصی انجام می شود که با خطوط زیبایی همراه است.

همچنین می توان برای مات کردن شیشه نیز از فرز مخصوص تراش شیشه استفاده نمایید. برای مشاهده نمونه های ظروف شیشه ای و ادکلن و سایر موارد مرتبط با ظروف دارویی پلاستیکی و شیشه ای می توانید به سایت ezorof مراجعه کرده و محصول مورد نظر را با تیراژ بالا خریداری نمایید.

ویژگی های ظروف عطر و ادکلن چیست؟

کیفیت ظروف شیشه ای عطر، ادکلن و اسپری از اهمیت بسیار بالایی در کنار طراحی زیبا برخوردار است. وجود ظروف باکیفیت، ماندگاری عطر را حفظ کرده و باعث کاهش رایحه و عطر محصول مورد نظر نمی شود. وجود اسپری با کیفیت باعث قدرت پاشش متناسب می شود. اسپری عطر و ادکلن را به ذرات زیر تبدیل کرده و محدوده پاشش آن را افزایش می دهد تا بتوانید بر روی تمام نقاط بدن خود عطر داشته باشید. پس حتما موارد مختلفی را در زمان خرید شیشه عطر بررسی نمایید.

ظروف پلاستیکی عطر و ادکلن

ظروف پلاستیکی عطر و ادکلن نیز رقابت بسیار تنگاتنگی با ظروف شیشه‌ای داشته و معمولاً از کیفیت بالایی برای عطر و ادکلن برخوردار است. این ظروف به دلیل انعطاف پذیری شکل های منحصر به فردی به خود گرفته و می توانید در اندازه ‌های مختلفی محصول خود را سفارش دهید. ظروف پلاستیکی دارای رنگبندی مختلفی برای کاربران بوده و در صنایع مختلفی کاربرد دارد. با توجه به متریال آن از قیمت کمتری نسبت به ظروف شیشه ای برخوردار است.

خرید ظروف ادکلن

عطر و ادکلن در انواع سایز ها و حجم ها ساخته می شود که می توانید بر حسب نوع محصول و غلظت آن ظروف عطر یا ادکلن مناسب خود را انتخاب و سفارش دهید. ظروف شیشه ای عطر و ادکلن به صورت عمده و با سفارش بالا بوده که می توانید از تخفیفات سایت ezorof استفاده نمایید.

در ضمن برای خرید سایر محصولات مرتبط مانند ظروف دارویی، غلیظ پاش ها، ظروف شیشه‌ ای، ظروف شیشه لاک، قوطی کرم، قطره چکان، و قوطی های پلاستیکی به این سایت مراجعه نمایید. امکان مشاهده محصولات شرکت در صفحه محصولات سایت امکان پذیر است که می توانید قبل از خرید با کارشناسان فروش محصولات در ارتباط باشید. بحث امروز ما در مورد ویژگی های ظروف عطر و ادکلن بود که برای اطلاعات بیشتر با مقالات سایت همراه باشید

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای