پوکه رژ لب

یکی از مهّم ترین بخش های آرایشی که تأثیر به سزایی در بهتر نشان دادن چهره و تیپ و سبک شما دارد، میتوان به رژ لب اشاره نمود. رژ لب به طور کلی  در دو نوع جامد و مایع به بازار عرضه میشود. از اینرو هر کدام یک از این نوع مدل رژ ها دارای مزیت و کاستی های میباشد. نکته حائز اهمیتی که در خرید وسایل آرایشی و بهداشتی که باید بدان توجه کرد، این است که شما علاوه بر کیفیت محصول باید به پوکه های آن دقّت نمایید. برای مثال در خرید ریمل علاوه بر کیفیت مواد تشکیل دهنده ریمل باید به ظرف نگهدارنده ریمل یعنی « پوکه ریمل» نیز توجه نمایید.(پوکه رژ لب)

  • • تعریف کلی از رژ لب؛-وبسایت فروشگاهی اینترنتی ظروفپوکه رژ لب؛

 

پوکه رژ لب جامد یا به بیان عامیانه ظرف خالی رژ لب جامد یا {پَک نگهدارنده رژ لب جامد} فرم حقیقی و طبیعی رژ لب میباشد. این محصول دارای محبوبیت زیادی است. همچنین دارای استفاده آسان و کاربردی میباشد که زمانی که رژ لب مایع به بازار عرضه شد. نه تنها از محبوبیت آن و طرفدارانش کم نشد بلکه فروش آن بر طبق روال سابق باقی ماند.

 

شاید یکی از بزرگترین مشکلات و معایب این محصول در این است؛ که نحوه استفاده از آن به قدری مشکل است و هر چند ساعت یکبار نیاز به تمدید دارد. به همین دلیل است که رژ لب جامد به عنوان یکی از اعضای جدا ناپذیر وسایل آرایشی زنان در میهمانی ها و خارج از منزل به شمار میاید.

 

ماهیت مسأله در این است که رژ لب های جامد اغلب برای میهمانی و مراسم رسمی مورد استفاده قرار میگیرند، و دارای ظاهری مجلسی و مناسب تری هستند. علاوه بر آن تنوع رنگ و همچنین مدل این محصول بیشتر است. و این تنوع و گوناگونی با وجود رژ لب های مایع همچنان ادامه داشته است.

رژ لب های جامد در انواع مات، براق و اکلیلی تولید و عرضه میشوند؛ و بر اساس سلیقه و نوع آرایش افراد مورد استفاده قرار میگیرند.

  • انواع رژ لب جامد؛

 

رژ لب جامد معمولی و پیجی؛

رایج ترین نوع مدل رژ لب جامد میباشد، که در جنس های ظرف  پلاستیکی یا فلزی عرضه میشوند. و برای استفاده از این نوع رژ لب باید با یک پیچ کم نوک رژ لب را از پوکه خارج نمایید، و استفاده نمایید.

• انواع رژ لب جامد؛-وبسایت فروشگاهی اینترنتی ظروفرژ لب جامد یا مدادی؛

این نوع از مدل رژ لب همان گونه که نامش نشان میدهد، همانند مداد است. و معمولاً در پوکه های پلاستیکی یا چوبی تولید میشوند. همچنین با استفاده از این نوع رژ لب جامد آرایش شما تمیزتر و زیباتر خواهد بود. این نوع مدل دارای تنوع رنگ بالای میباشد.

رژ لب پالتی؛

این نوع مدل مانند پالت سایه دارای رنگ های متفاوت و گوناگونی میباشد و معمولاً دارای ظرف پلاستیکی میباشند. و غالباً برای آرایش روزانه مورد استفاده قرار نمیگیرد، و اکثراً در مراسم جشن و عروسی به کار میرود.

 

  • پوکه رژ لب مایع؛

مایع معمولا در ظروفی از جنس پلاستیک شفاف به بازار ارائه میشود.

 

  • • پوکه رژ لب مایع؛-وبسایت فروشگاهی اینترنتی ظروفپوکه رژ لب جامد؛

 

از این جهت که رژ لب جامد دارای طرفداران زیاد و بیشماری است. از اینرو پوکه رژ لب جامد هر روزه با نوع و مدل های متنوعی عرضه میشود.

امکان دسترسی به این نوع مدل از ظروف از هر لحاظ آسان میباشد. همچنین در هر شرایط و مکانی میتوان به آسانی از آنها استفاده نمود.

 

  • انواع مدل های پوکه رژ لب جامد؛

 

مدل آینه دار

مدل ساده

مدل مربعی

مدل حلقه ای

  • نکته؛

قیمت های پوکه رژ لب بر اساس شکل و مدل آن در بازار متفاوت است. همچنین واردات ظروف رژ لب جامد در فرم های متفاوت و مدل های متنوعی انجام میپذیرد.

  • جنس پوکه در واردات ظروف رژ لب جامد؛

 

جنس این محصول دارای انواع گوناگونی میباشد، که میتوان برای نمونه به پلاستیک، اکریلیک و آلومنیوم اشاره کرد. موارد بیان شده اغلب با محیط زیست سازگار هستند و ضرر کمتری به محیط زیست میرسانند، و همچنین دارای قیمت مناسب  و سطح کیفیت بالاتری میباشند.

رنگ محصولات در فروش پوکه های لوازم آرایشی از قبیل پوکه ریمل یا پوکه رژ لب متنوع میباشد. علاوه بر آن اندازه پوکه رژ لب از چهل میلی متر تا دوازده میلی متر در مدل های گوناگون دارای تفاوت میباشد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای