انواع ظروف پلاستیکی برای اسپری

امروزه با توجه به همه گیری بیماری های مختلف در جوامع، نیاز استفاده از اسپری های الکل افزایش پیدا کرده است. ادکلن ها، عطر های جیبی، برخی الکل ها و غیره به شکل اسپری بوده که و محیط بزرگ تری را پاکیزه می کند. برای آشنایی با انواع ظروف پلاستیکی برای اسپری ادامه مطالب را مطالعه فرمایید.

ظروف پلاستیکی

انواع ظروف پلاستیکی برای اسپری

امروزه با افزایش بیماری های واگیردار و حفظ نظافت فردی، استفاده از ظروف پلاستیکی به جای ظروف چینی و قابل شستشو افزایش پیدا کرده است. ظروف پلاستیکی با روش‌های مختلفی برای کاربردهای متفاوت طراحی و به بازار عرضه می شود. این ظروف انواع مختلفی دارد که در صنایع غذایی، صنایع دارویی، آرایشی بهداشتی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. لوازم یکبار مصرف غذایی باید تمام استاندارد های لازم را داشته تا ضرری برای انسان نداشته باشد. ظروف یکبار مصرف پلاستیکی دارویی، آرایشی، بهداشتی نیز باید تمام مجوز های لازم را قبل از تولید دریافت کند.

بیشترین کاربرد استفاده از ظروف پلاستیکی

در زمان مراجعه به فروشگاه های زنجیره ای سراسر کشور، اگر نگاهی به قفسه های کالاها داشته باشید، با انواع ظروف پلاستیکی با طرح ها و رنگ های مختلف شفاف، مات، سفید و غیره آشنا می‌شوید که هر کدام تکنولوژی ساخت متفاوتی دارد. برای تولید انواع شامپو، لوازم آرایشی، مواد غذایی، انواع بطری های نوشیدنی، انواع بطری های دارو، لوازم بهداشتی مانند قوطی کرم از ظروف پلاستیکی استفاده می شود. در ادامه نگاهی به انواع ظروف پلاستیکی برای اسپری خواهیم داشت.

اسپری روغن

برای کاهش مصرف روغن های مضر برای بدن پیشنهاد می کنیم از روغن مایع سرخ کردنی و سایرروغن های مایع به جای جامد استفاده نمایید. در صورت استفاده از ظروف پلاستیکی اسپری دار می توانید کاهش مصرف روغن را شاهد باشیم که تاثیر به سزایی در کاهش مصرف و افزایش سلامتی و بدن شما خواهد داشت. لازم به ذکر است که از ظروف پلاستیکی برای اسپری انواع مواد غذایی مانند زعفران، سرکه و غیره نیز می توان استفاده نمایید.

انواع عطر و ادکلن

بسیاری از عطرها و ادکلن ها در ظروف پلاستیکی تولید و به بازار عرضه می شود. عطر ها اکثرا وزنی بین ده الی صد گرم را داشته و دارای نازل اسپری است. اگر قصد خرید لوازم و ظروف پلاستیکی برای کاربرد های غذایی، دارویی، بهداشتی-آرایشی را دارید، به سایت ezorof قسمت فروشگاه مراجعه نمایید.

شیشه شوی و تریگر

انواع ظروف پلاستیکی برای اسپری

یکی از موارد پر مصرف ظروف پلاستیکی و اسپری تریگر ها بوده که برای تمیز کردن شیشه خودرو و ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین برخی از محلول های ضدعفونی نیز در بطری های شیشه شوی عرضه می‌شود که می‌توان به انواع الکل ۷۰ درصد و غیره اشاره نماییم. اگر قصد خرید انواع ظروف پلاستیکی برای اسپری و سایر محصولات مرتبط دارویی و آرایشی و بهداشتی دارید، به فروشگاه ezorof  مراجعه نمایید.

مصارف دارویی

ظروف پلاستیکی برای تولید انواع دارو های مختلف نظیر قرص، کپسول، آمپول و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. برخی از اقلام دارویی در ظروف پلاستیکی و اسپری فروشگاه ها و داروخانه ها به فروش می رسد.

تولید ظروف پلاستیکی

ظروف و پلاستیکی به دو روش نیمه فرمینگ و ترموفرمینگ تهیه می‌شود که هر دو روش مزایا و معایب و کاربرد های خاص خود را دارد. در روش نیمه فرمینگ تولید ظروف پلاستیکی در یک دستگاه انجام شده که در قدم اول مواد اولیه ذوب و به شکل یکنواختی زیر قالب دستگاه مورد نظر شکل دهی می شود.در زوش نیمه فرمینگ ظروف پلاستیکی یکبار مصرف تولید و به بازار عرضه می شود.

در روش ترمو پلاستیک و ظروف پلاستیکی مورد نظر کیفیت بالایی داشته و برای تولید ظروف باید از دو دستگاه به صورت همزمان استفاده شود که فرم دهی و قالب دهی ظروف به شکل تخصصی انجام می شود. شرکت ezorof، تولید کننده انواع ظروف دارویی، ظروف شیشه ای، رنگ پاش، غلیظ پاش، شیشه لاک، قطره ‌چکان، قوطی کرم، قوطی پلاستیکی است.

شرکت ezorof تمامی محصولات به صورت خرده و عمده در تیراژ بالا تولید و عرضه می ‌کند. اگر قصد خرید این لوازم را دارید، می توانید در سایت ثبت سفارش نمایید. برای اطلاعات بیشتر با شماره تماس شرکت در ارتباط باشید. بحث امروز ما در مورد انواع ظروف پلاستیکی برای اسپری بود. امیدوارم مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای