انواع کرم مناسب پوست صورت

امروز می خواهیم کرم های پرکاربرد مناسب پوست را بررسی نماییم. برای اطلاع از انواع کرم مناسب پوست صورت با ما همراه باشید.

کرم مرطوب کننده

کرم های مرطوب کننده جزء محصولات آرایشی بهداشتی و مراقبتی ارزان قیمت بوده و برای برطرف کردن خشکی پوست و افزایش رطوبت پوست استفاده می شود. خشکی پوست باعث مشکلات مختلفی از جمله اگزما های پوستی، خارش و سوزش می شود. پس برای کسانی که دارای پوست خشک هستند، استفاده مداوم و روزانه از کرم‌ های مرطوب کننده بسیار پیشنهاد می شود. کرم های مرطوب کننده در انواع مختلفی تولید می شود که دارای درصد چربی مشخصی است. برای این که کرم مرطوب کننده مناسبی را استفاده کنید، چندین کرم مرطوب کننده را امتحان نمایید. استفاده از کرم مرطوب کننده برای تمام پوست های چرب و خشک مناسب است.

کرم مناسب پوست صورت

تولید کرم مرطوب کننده در ظروف مختلف

کرم های مرطوب کننده دارای انواع شکل مختلفی برای راحتی کاربران بوده که در ظروف پلاستیکی مانند ظزوف کاسه ای، کرم های پمپی غلیظ پاش و غیره بوده و قوطی کرم مرطوب کننده می تواند طبق سلیقه شما انتخاب شود. محتوا داخلی کرم ربطی به شکل ظروف کرم نداشته و با همان ترکیبات وارد بازار می شود.

کرم های آرایشی

کرم های آرایشی فقط جنبه آرایشی داشته و معمولاً اثر درمانی و پیشگیری ندارند. برای خرید محصولات آرایشی می توانید به فروشگاه های لوازم آرایش بهداشتی مراجعه کرده و محصول مورد نظر را خریداری نمایید. لازم به ذکر است که محصولات بی کیفیت و تقلبی بسیار در بازار موجود بوده و سعی کنید از فروشگاه های معتبر محصولات اورجینال خریداری نمایید. محصولات آرایشی نیز در ظروف مختلف آرایشی برای راحتی کاربران طراحی و تولید می ‌شود.

کرم های دور چشم

یکی از محصولات نام آشنا در محصولات آرایشی بهداشتی و درمانی، کرم های دور چشم بوده که معمولاً از ترکیب لایه بردار، ضدآفتاب و مرطوب کننده ها ساخته می شود. کرم دور چشم باعث از بین رفتن چین و چروک و کبودی دور چشم شده و در طولانی مدت ممکن است اثربخشی دائمی داشته باشد. کرم های دور چشم به دلیل رطوبت آن باعث طراوت دور چشم شده و در نهایت سبب ترمیم بافت های داخلی اطراف چشم می شود.

کرم ضد آفتاب

پس از کرم مرطوب کننده و کرم های آرایشی، کرم ضد افتاب پر مصرف ترین کرم های رایج در دنیا بوده که برای تمام پوست ها از جمله آقایان و بانوان مورد استفاده قرار می گیرد. اگر زیر نور آفتاب به مدت طولانی فعالیت می کنید، استفاده از کرم های ضد آفتاب مناسب شما است. تابش مستقیم آفتاب باعث چین و چروک و سرطان‌های پوستی می‌ شود. کرم ضد آفتاب مانند لایه بر پوست کشیده و جذب اشعه های خطرناک خورشید جلوگیری می کند. برخی از افراد به عنوان کرم ‌های آرایشی از ضد آفتاب های رنگی نیز استفاده می نماید که در ترکیب آن ها از کرم پودر استفاده شده است.

ضدآفتاب ها در انواع مختلفی با توجه به نیاز کاربران طراحی شده که می توانید به شکل تیوپی، ظروف پمپی و قوطی کرم خریداری نمایید. لازم به ذکر است که برای استفاده دور چشم کرم های ضد آفتاب دور چشم پیشنهاد می شود.

کرم لایه بردار

کرم لایه بردار از ترکیبات مانند ویتامین آ و سایر اسید های موجود در میوه ساخته شده که با اثر لایه برداری خود باعث کاهش چین و چروک های صورت می شود. اثر لایه برداری در برخی موارد با کاهش لک های صورت نیز همراه است. کرم های لایه بردار باید زیر نظر پزشک پوست انجام شده و از خرید خود سرانه کرم های لایه بردار و استفاده نادرست از آن خودداری نمایید.

سایر کرم های محبوب زیبایی، آرایشی، بهداشتی و درمانی

کرم های لیف، سفت کننده، کرم های ضد ترک پوست، کرم های پرکننده، کرم‌ های روز و شب، کرم ضد چروک و ضد لک از جمله کرم های محبوب در محصولات بهداشتی محسوب می ‌شود. برخی از افراد سودجو با ترفندهای مختلفی برای کسب درآمد، کرم های غیر مجاز و دروغین را با نام برند های محبوب در بازار به فروش می رسانند. سعی کنید غول این افراد را نخورده و محصولات معتبر را از نمایندگان فروش محصولات آرایشی بهداشتی خریداری نمایید. برای مشاهده انواع قوطی کرم قطره چکان، شیشه لاک، رنگ پاش، ظروف شیشه ای، ظروف دارویی و قوطی های پلاستیکی به سایت مراجعه نمایید.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای