شیشه کرم

بهترین گزینه برای مواد آرایشی و بهداشتی شیشه کرم است که در کشور ما اکثر شیشه ها کرم صادراتی هستند البته شیشه هایی هم وجود دارند که تولیدات داخل هستند و البته کیفیت مطلوبی نیز دارا می باشند. یکی از دلایلی که این محصول دارای محبوبیت زیادی بین مردم دارد عدم واکنش آن به مواد شیمیایی موجود در کرم ها است.این شیشه ها دارای انواع مختلفی در سایز و طرح و جنس هستند که در ادامه هرکدام را مختصر توضیح خواهیم داد.البته نوع طرح و جنس این محصول جزو معیار های مهم در تولید آن است زیرا یکی از کاربرد های مهم آن زیبایی آن است و باید با توجه به سلایق مختلف طراحی و تولید شود.در شیشه کرم مکانیزم های مختلفی به کار رفته شده که برای نگه داری مواد از آن استفاده میشود.خیلی از افراد نیز وجود دارند که از شیشه کرم بعد از خالی شدن محتویات آن برای نگه داری مواد دیگر استفاده میشود پس به نتیجه میرسیم این محصول جزو اشیائی است که ممکن است تا مدت های زیادی در دسترس مصرف کننده بماند و باید در تولید آن بیشترین دقت را داشته باشیم تا بتوانیم کالای خوبی برای عرضه به بازار داشته باشیم.

شیشه کرم-وبسایت فروشگاهی اینترنتی ظروفنکاتی برای تولید شیشه کرم

  1. اولین نکته ای که یک تولید کننده هنگام تولید شیشه کرم باید به آن توجه کند تا اعتبار برند خود را حفظ کند و هم جنس مرغوبی را به بازار عرضه کند استفاده از مواد پایدار و با دوام است زیرا یک این محصول باید علاوه بر زیبایی ظاهری که به جذب مخاطب کمک کند دوام و کیفیت هم داشته باشد تا بتواند یک محصول عمری به حساب بیاید.
  2. هنگام طراحی و ساخت شیشه کرم،کارخانه ی تولید کننده باید سعی کند تمام اصول زیبایی شناسی را در آن رعایت کند زیرا شیشه کرم تاثیر زیادی در بازاریابی و معرفی محصول به دیگر افراد دارد.امروزه بازاریابی و تبلیغات جزو پایه ترین راه های جذب مشتری برای محصول است و اکثر برند ها سعی دارند شیشه کرمی که محصولات آن ها داخل آن پر می شود دارای ظاهری شکیل و زیبا باشد تا بتواند مشتری های زیادی را برای محصول آن ها فراهم کند.
  3. یک شیشه کرم باید هنگام طراحی و تولید در وزنی تولید شود که بتوان آن را حمل کرد و جابه جایی آن برای مصرف کننده راحت باشد.اگر یک شیشه  بیش از اندازه سنگین باشد وقتی مصرف کننده آن را در دست میگیرد تا از آن استفاده کند ممکن است دست او طی مدت زمان خسته شود و دیگر سراغ آن محصول نرود و همین مورد باعث خواهد شد اثر منفی برای شرکت تولید کننده باشد.
  4. اگر در طراحی و تولید شیشه  از درب نیز استفاده میشود باید سعی شود درب آن به صورتی باشد که با پیچاندن آن باز شود و بتوان به راحتی از محصول استفاده کرد.این عمل باعث خواهد شد مصرف کننده به سادگی هرچه تمام تر بتواند به هدف خود برسد.
  5. شیشه ها اکثرا در دو حالت شفاف یا مات تولید میشود و کارخانه های خریدار آن را با توجه به محصول تولیدی خود تهیه میکنند.البته امروزه هم به دلیل جلوه ی زیبا و کیفیت بیشتر آن شیشه  مات بیشتر مورد استقبال قرار میگیرد.پس حتما بهتر است با توجه به سلیقه ی خریدار اقدام به طراحی و تولید کرد.

نکاتی برای تولید شیشه کرم-وبسایت فروشگاهی اینترنتی ظروفحجم شیشه کرم

شیشه کرم همینطور که به آن اشاره کردیم دارای اندازه و حجم های مختلفی است که با به نیاز محصول طراحی و تولید میشود اما در اکثر مواقع شیشه  از سه حجم ۵۰،۳۰،۱۵ تولید میشوند و وارد بازار میشود زیرا اکثر کرم های عرضه شده از کارخانجات در این حجم پر شده و به فروش میرسد.یکی از برجسته ترین تولید کنندگان این محصول کشور چین است که دارای رتبه ی بالایی در کیفیت و زیبایی محصولات خود می باشد و محصولات خود را به اکثر نقاط جهان صادر میکند.در کشور ما ایران نیز به دلیل تحریم های موجود یکی از بهترین گزینه ها برای خرید شیشه کرم خارجی با قیمت مناسب،خرید این محصول چینی است اما بهتر است از محصولات داخلی کشور خود حمایت کنیم تا بتوانیم روز به روز به پیشرفت کشور خود چه از لحاظ مالی چه معنوی کمک کنیم و انگیزه ای برای متخصصان داخلی خود باشیم.

حجم شیشه کرم-وبسایت فروشگاهی اینترنتی ظروف

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای