انواع اسپری و غلیظ پاش

امروزه انواع اسپری و غلیظ پاش ها در صنایع مختلفی کاربرد داشته و محصولات مختلفی تولید و به بازار عرضه می شود. برای مثال می توانیم به صنعت عطر و ادکلن اشاره نماییم که با درصد خلوص مختلفی در ظروف غلیظ پاش و رقیق پاش تولید می شود. اسپری ها و غلیظ پاش ها به صورت روزمره در زندگی افراد کاربرد داشته و در صنایع مختلفی نظیر صنعت داروسازی لوازم آرایشی بهداشتی و مواد شوینده به همراه پمپ غلیظ پاش بطری نیز در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد. به وسیله لوله باریک پمپ شده و در جریان هوا پخش می شود.

طراحی و تولید ظروف غلیظ پاش و اسپری

برای تولید بطری و نازل پمپ اسپری غلیظ پاش از ظروف پلاستیکی شفاف استفاده می شود که جزء تکنولوژی های جدید حال حاضر جهان به شمار می رود. با این تکنولوژی می توان محصولات پلاستیکی و ظروف پلاستیکی مختلفی را طراحی و به بازار عرضه کرد که در شکل ها و طرح های مختلفی در بازار وجود دارد. تمام مراکز تولید مواد شوینده برای خرید نازل اسپری و خرید غلیظ پاش ها به شرکت ‌های مرتبط با تولید ظروف پلاستیکی مراجعه می کنند. پس از خرید، محصول شیمیایی یا داروی مورد نظر را پر کرده پس از بسته بندی به بازار عرضه می شود.

محصولات مورد استفاده در ظروف غلیظ پاش و اسپری ها

یکی از موارد مصرف اسپری ضدعفونی کننده، الکل های ۷۰ درصد بوده که در زمان کرونا مصرف بالایی داشت. همچنین در بسیاری از محصولات آرایشی بهداشتی مانند کرم های مرطوب کننده از پمپ های غلیظ پاش استفاده می شود. توجه به اندازه زاویه مختلف پاشش، مواد اولیه با کیفیت و بادوام در تولید اسپری ها ضرورت دارد. برای مشاهده انواع غلیظ پاش ها، اسپری و ظروف دارویی و پلاستیکی می توانید به سایت ezorof مراجعه نمایید.

انواع اسپری و غلیظ پاش

ویژگی های پمپ غلیظ پاش و اسپری ها

متریال استفاده شده در ساخت پمپ ها و زاویه پاشش در خرید پمپ غلیظ پاش و اسپری ها مهم بوده و عموما در سایز های ۱۸، ۲۰، ۲۴،۲۸ ساخته می شود. اسپری های غلیظ پاش و رنگ پاش در تولید مواد شیمیایی مانند شیشه پاک کن ها نیز کاربرد دارد.

در زمان خرید به سایز دهانه، زاویه پاشش و در صورت خرید بطری به جنس بطری دقت نمایید که بتوانید در بطری های مخصوصی استفاده نمایید. با فشردن دکمه آن محلول مورد نظر یا آب از داخل بطری مکیده شده و با نازل آن به سمت بیرون به حالت ذرات کوچک اسپری می شود.. برا مشاهده سایر نمونه های اسپری و اطلاع از قیمت محصولات به سایت ezorof مراجعه نمایید.

جنس غلیظ پاش ها

اسپری غلیظ بهداشتی حدود ۲۰ گرم وزن داشته و از جنس پلی اتیلن ساخت می شود که برای اسپری محصولات رقیق و انواع محلول غلیظ مورد استفاده قرار می گیرد. تمام محصولات بهداشتی نظیر شامپو و محصولات مراقبت از مو، محصولات اسپری درمانی و دارویی، محصولات آشپزخانه در انواع سایز ها و اندازه های مختلفی ساخته و عرضه می شود. می توانید برای تمیزکاری و نظافت منزل نیز از این محصول استفاده نمایید. محصولات تولید شده بدون هیچ گونه نشتی بوده و با رعایت تمام موارد بهداشتی تولید می شود.

نکات مهم در زمان خرید

در زمان خرید به دهانه اسپری دقت نمایید که متناسب با بطری مدنظر شما باشد. در صورت عدم جایگذاری صحیح بطری آب بندی نشده و محلول مورد نظر چکه می کند و نتیجه مطلوب را برای شما نخواهد داشت. به طور معمول اسپری های رنگ پاش و غلیظ پاش در نوع پلاستیکی تولید می شود که ماده اولیه آن از پلی اتیلن است. برخی از محصولات اسپری و رقیق پاش ها در انواع فلزی و آلومینیومی نیز ساخته می‌شود که بیشتر در صنعت عطر و ادکلن ها کاربرد دارد. در زمان خرید به استاندارد های تولید ظروف پلاستیکی دقت نمایید.

خرید ظروف پلاستیکی دارویی و بهداشتی

برای خرید انواع پلاستیکی، شیشه لاک، قوطی پلاستیکی، قوطی کرم، بطری دارویی، رنگ پاش ها و سایر محصولات و ظروف مرتبط آرایشی، بهداشتی، دارویی با سایت ezorof همراه باشید. اگر قصد خرید محصولات مرتبط را دارید، از فروشگاه و محصولات متنوع ساعت بازدید نمایید.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای